loading...

تفریحات رایگان تهران برای روزهای بی پولی!

تفریحات هیجان انگیز و جذاب تهران را ارزان تر از همیشه تجربه کنید

بازدید : 5
سه شنبه 11 بهمن 1401 زمان : 17:21

شایسته ترین برندهای چوب اسکی ۲۰۲۱
درین نوشته‌ی علمی قصد داریم شایسته ترین برندهای چوب اسکی ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم تا شما شایسته ترین گزینش را هنگام خرید امکانات اسکی داشته باشید. مارک چوب اسکی جز او‌لین مواقعی میباشد که بیشتر علاقمندان به ورزش اسکی هنگام خرید چوب اسکی به آن دقت می نمایند در حالی که مهم‌ترین نکته در هنگام تعیین چوب اسکی دقت به خصوصیت های چوب و بضاعت های اسکی گشوده میباشد. اینکه تن ورزیده ای داشته باشید، قد بلندی یا این که کوتاه دارید، کارداران بسایر مهمی در اتخاب چوب اسکی می باشند. برندهای دارای اسم و رسم اسکی در عالم معمولا تلاش می نمایند چوب های اسکی را در مقام های متفاوت و برای کل نیازهای اسکی گشوده از مبتدی و تازه کار گرفته تا ماهر ساخت‌و‌ساز کنند. در‌پی مقاله به معرفی ۱۰ گزینه از شایسته ترین برندهای چوب اسکی ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

۱- شایسته ترین برندهای چوب اسکی : Nordica Enforcer 94 (700 دلار)
شایسته ترین برندهای چوب اسکی
مقام: آل مانتین
سطح بضاعت: میانگین تا ماهر
بعد ها: ۱۲۷-۹۴-۱۱۵٫۵ میلی متر
پهنا های دیگر: ۸۸، ۱۰۰ میلی متر
خصوصیت شاخص: یه چوب اسکی کلیه کاره میباشد
نقطه ضعف: یه خرده باریک برای اسکی در پیست های پودری.
آپ دیت رسانی سبک پرفروش یک متاع پرخطر میباشد، ولی نوردیکا اصلاحات سال قبلی خط Enforcer را ایفا اعطا کرد. نوردیکا سبک “۹۴” با پهنا میانگین که جایگزین سبک ۹۳ میلی متری گردیده است، به جهت شخصیت سفت و در عین هم اکنون درگیر کننده اش، آیتم عشق اکثر وقت ها اسکی بازان میباشد. تغییرات شایان توجه در پیاده سازی، مثلا به کارگیری بیشتر از فیبر کربن و نصیب جلویی با وزن مدل خیس که دارنده پلاستیک کمتر و چوب بیشتر میباشد، تطبیق پذیری را ارتقاء داده میباشد. این چوب اسکی به خیر و خوبی روی کوله پشتی سفت می‌ خواهد شد و همچنان قادر است توان متعددی را هنگام جنبش به سمت ذیل با داشتن دو شیت فلزی هواخواهی نماید. شخصیت چوب اسکی Enforcer که یک چوب کلیه کاره میباشد، آن را در ابتدا درجه‌بندی شایسته ترین برندهای چوب اسکی بازار قرار داده میباشد.

در مقایسه با دیگر برندهای چوب اسکی، یک خصوصیت پر رنگ که همیشه به آن دقت میکنیم، سعی طبیعی و قابل پیش گویی آن میباشد. نوردیکا اینفورس ۹۴ از به عبارتی او‌لین تکان، به طور کاملً حس راحتی به شما می‌دهد: چرخش اسکی به طریق شگفت‌آوری سهل و آسان میباشد، در طیف وسیعی از سرعت‌ها خوب میباشد و همینطور Enforcer یک چوب مسابقه ای خوب میباشد.

۲- شایسته ترین مارک اسکی برای پیست های کوبیده: Volkl M6 Mantra (700 دلار)
شایسته ترین برند های چوب اسکی
منزلت: ال مانتین
سطح اپلیکیشن: میانگین تا ماهر
خصوصیات: ۱۳۵-۹۶-۱۱۹ میلی متر
پهنا های دیگر: ۱۰۲ میلی متر
خصوصیت بارز: سفت و سریع با قابلیت و امکان کلیه کاره در پیست های کوبیده.
معایب: به یک اسکی گشوده توانا نیاز میباشد. به صورت کلی یک چوب اسکی سرکش میباشد که مهار آن ریلکس وجود ندارد
بعداز سبک M5 بسیار پیروز و دوستداشتنی، Volkl با M6 Mantra نو به میدان شایسته ترین برندهای چوب اسکی بازار برگشته میباشد. این سبک یک آیتم بسیار کارکشته و ظریف ALL MOUNTAIN میباشد که در پیست های کوبیده با سرعت بسیار خوب تکان می نماید . Volkl تغییراتی در ساختار Titanal Frame این چوب اسکی تولید نموده است: چوب های اسکی‌ کوتاه‌خیس فلزات کمتری دارا هستند و پاره ای قابل انعطاف‌خیس میباشند، در حالی که مورد‌های رفیعتر با فلزات بیشتر، توانا‌خیس می‌باشند. شما همینطور شعاع آتی این مارک را اخذ می‌کنید، که به صورت تصادفی شعاع چرخشی سه آینده گوناگون را به اسکی میدهد. در شغل، تغییرات بسیار چشمگیر میباشد و M6 در تمامی چیز از چرخش های سفت و سریع گرفته تا سویپ های GS عریض شم راحتی ساخت می نماید.

در خصوص مقایسه M6 و Nordica Enforcer که جایگاه اولیه لیست مارا داراست، و هر دو سبک کلیه کاره و پررنگ می‌باشند. در تفاوت ها، مانترا در نوک به صورت قابل توجهی عاریض خیس میباشد (۸ میلی متر)، و ساختار معمولی خیس آن از نگاه ثبات مزیت را به آن میدهد. البته نوردیکا با مدیر سهل‌خیس در فضای تنگ شم ریلکس‌تری دارااست (این منجر میشود آیتم بهتری برای اسکی‌بازان سطح میانگین باشد). هر دو مورد بهتر برای اسکی بازانی می‌باشند که بیشتر وقت خویش را صرف بازی در پیست یا این که در مناطقی با برف میانگین می نمایند.

۳- دوست داستنی ترین مارک چوب اسکی : Blizzard Rustler 9 ($600)
برندهای دارای اسم و رسم اسکی : بلیزارد رودستر
مقام: ALL MOUNTAIN
سطح بضاعت: میانگین تا توسعه یافته
بعدها: ۱۲۷٫۵-۹۴-۱۱۷ میلی متر
بقیه پهنا ها: ۱۰۲، ۱۱۲ میلی متر
خصوصیت بارز: در سراسر کوه مشغول کننده میباشد.
معایب: مقداری قابل انعطاف و نادر ثبات در سرعت.
Brahma و Bonafide از مارک چوب اسکی بلیزارد به جهت سعی تهاجمی خویش بر روی پیست کوبیده، اساس های اساسی خط ساخت و ساز آن ها بوده اند، ولی Rustler قابل انعطاف خیس برای به کار گیری حقیقی وواقعی در پیست، ترجیح اسکیت بازان ماهر است. باریک‌ترین پهنا این چوب (۹۴ میلی‌متر) پرطرفدارترین میباشد چون پیاده سازی کلیه کاره اسکی را پر رنگ می‌نماید. در تحت پا برای چرخیدن در بین پیچ‌ها نسبتاً مدل میشود، ولی توان کافی برای قرار دریافت کردن روی حاشیه‌ برای جارو کردن برف با پهنا میانگین را داراست. البته جایی که Rustler حقیقتاً زنده می‌گردد، جنبش در مسیری میباشد که طبیعت بازیگوش و آسوده برای مدیر آن میدرخشد.

محصول چوب اسکی Rustler از فلز در تحت پا ایجاد شده است، ولی Titanal به سمت نوک و دم مخروطی نیز در آن تعبیه شد‌ه‌است، که بر پایداری سرعت بالا تأثیر می‌گذارد. در موقعیت شیب بدون نقص، Rustler نمی‌تواند با Brahma یا این که Bonafide برابری نماید، ولی در چنگ اندازها و سوا پیست قیمت آن دو چندان می‌شود. بخش جلویی مدل گردیده و قابل انعطاف گردیده، سفت میباشد و در دست گرفتن آن آسوده میباشد، که منجر تشویق اسکی بازان به ایفا اشکال جنبش های نمایشی می‌گردد. شایان بیان میباشد که باریک ترین Rustler قادر است در برف عمیق غرق خواهد شد، اگرچه نوک و دم چرخان به آن یاری می نماید تا از انتظارات عالی شغل نماید.

۴- Rossignol Experience 86 Ti (800 دلار)
Rossignol Experience 86 Ti
جایگاه: آل مانتین
سطح بضاعت: توسعه یافته تا حرفه‌ای
بعدها: ۱۳۲-۸۶-۱۲۰ میلی
متر پهنا دیگر: ۸۲ میلی متر
خصوصیت بارز: کارور سریع، قادر و بسیار صاف در مسیر.
معایب: به طور تقریبً در پیست های پودری ریلکس وجود ندارد.
مارک چوب اسکی روسیگنال سبک Experience برای مقطع وقت گیر به جهت همت بی سابقه خویش گزینه عشق و علاقه اکثر زمان ها اسکی بازان بوده میباشد. ورژن ۸۶ Ti به راحتی نصب می گردد و در کناره بسیار سفت میباشد، واحد سنجش سفتی قابل قبولی برای اکثر اسکی بازان سطح توسعه یافته داراست. این چوب فوق‌العاده صاف میباشد: دو لایه راکر فلزی و نوک میانگین با هم مخلوط می شوند تا با باور دربین روز برف ها را جاروب نمایید، و اسکی مخصوصاً در پیچ‌های قوس دار با پهنا میانگین رضایت‌قسمت و ظریف میباشد. Experience 86 به‌تیتر یک دارای تخصص در مسیر برای اشخاصی که دارنده مهارت اسکی مطلوب می باشند یا این که به‌تیتر یک چوب اسکی آل مانتین در مناطقی با بارش برف محصور، تعیین فوق‌العاده‌ای میباشد.

روسیگنال جز برندهای اسکی سابق دارای اسم و رسم و پیشرو در صنعت امکانات ورزش های زمستانی میباشد. این مارک در چوب اسکی Rossignol Experience 86 Ti تکنولوژی را به فعالیت برده میباشد که در برف قابل انعطاف، که اسکی فاقد شناور میباشد، ساختار نسبتاً محکم آن چندان بازیگوش یا این که چابک وجود ندارد.

۵-مدل ترین مارک چوب اسکی : Elan Ripstick 96 (650 دلار)
مدل ترین مارک چوب اسکی : Elan Ripstick 96
منزلت: ALL MOUNTAIN
سطح بضاعت و توان: میانگین تا توسعه یافته
بعد ها : ۱۳۶-۹۶-۱۱۰ میلی متر
پهنا های دیگر: ۸۸، ۱۰۶ میلی متر
خصوصیت های بارز: بسیار مدل، سریع و اسکی جالب .
معایب: رطوبت و توجه میانگین.
پیرو معرفی شایسته ترین برندهای چوب اسکی به سراغ مارک ELAN که ایجاد کرد سرزمین اسلونی میباشد می‌رویم. چوب اسکی Elan’s Ripstick 96 که به راحتی یکی مدل ترین سبک های آل مانتین مو جود در بازار میباشد، اسکی میباشد که بر سرگرمی تأکید داراست. ساختار فری راید این چوب به نیکی در مواد قابل انعطاف شناور میباشد و در فضاهای تنگ مانند درختان یا این که دست اندازها بسیار سریع میباشد. این مارک ساختار مخصوص به شخصی را برای این خصوصیات آماده می نماید: اسکی های منحصر راست و چپ وجود دارا هستند که دارنده کامبر بیشتر در امتداد حاشیه داخلی و راکر در بیرون میباشند. این منجر می‌گردد که چوب اسکی صاف و در اکثر حالت در اختیار گرفتن آن راحت باشد، و همچنان می تواند در یک پیچ با سرعت بالا کناره را مراقبت نماید (اگرچه مدل اسکی هیجانی را ترجیح می دهد).

نکات منفی Elan به طور کاملً منعکس کننده Rustler 9 بلیزارد در ابتدا میباشد. بازیگوش و چابک کردن اسکی که ثبات بالا را قربانی نموده است. افرادی که خواستار نگه‌داشتن حاشیه و توجه بیشتری برای جاروب کردن برف با سرعت بالا میباشند یا این که رطوبت و امنیت خیر و خوبی برای درنوردیدن برف دربین سنگ‌های می خواهند، می خواهند به یک اسکی هنگفت ‌خیس مانند M6 Mantra نیاز دارا هستند. البته در شرایطی‌که یک ترنر سهل و آسان با پهنا قابل در دست گرفتن را ترجیح می دهید که به طور کاملً فری راید (یا این که بک کانتری) مهیا باشد، Ripstick 96 شایسته ترین تعیین ممکن میباشد.

۶- شایسته ترین چوب اسکی از حیث ارزش: Line Sick Day 88 (400 دلار)
برندهای پر اسم و رسم چوب اسکی
مقام: ALL MOUNTAIN
سطح بضاعت و توان: مبتدی و تازه کار تا توسعه یافته
بعد ها: ۱۲۷-۸۸-۱۱۳ میلی متر
پهنا های دیگر: ۹۴، ۱۰۴ میلی متر
خصوصیت بارز: ارزش مطلوب نسبت به چگونگی
معایب: برای اسکی در پیست های مشقت بار و پیچ دار ایده ال وجود ندارد
اینکه برندهای پر اسم و رسم اسکی کیفیت عالی گران می باشند، گزینه بسیار واضحی میباشد. البته هنوز سبک های بها قابل قبولی نیز وجود دارااست. مثال متبوع ما Line’s Sick Day 88 میباشد که به معنای حقیقی و واقعی کلمه و واژه صدها دلار ارزانتر از آیتم های بالا میباشد. آحاد تیم Sick Day یک سری سال پیش به‌روزرسانی شد، البته ۸۸ که به طور کاملً ال مانتین میباشد، چیزی میباشد که اعتنا مارا به خویش جلب کرد. علیرغم بعدها متمرکز روی پیست، این آیتم یک آیتم جامد کلیه جانبه با نوک زیاد و انعطاف پذیری کافی برای بازیگوش بودن نسبتاًً در هر مکان از پیست میباشد. خلال این، ساختار قابل انعطاف‌خیس آن را به آیتم‌ای مطلوب برای مبتدیان در اکنون گسترش تبدیل می‌نماید که می خواهند از پیاده سازی بسیار ارزان و سطح ابتدایی جلوگیری نمایند.

چه چیزی را با Line Sick Day 88 با ارزش مطلوب آن کنار میگذارید؟ این چوب اسکی برای به دور زدن بیش تر از حد در حاشیه ساخته نشده میباشد و در پیست های پیچدار و طاقت فرسا جوابگوی نیاز اسکی بازان ماهر و توسعه یافته وجود ندارد. بعلاوه، نوک فلپ میتواند در سرعت بالا اختلال ساز باشد. البته آلرژی آن نسبت به برف قابل انعطاف، شم سبکی و تمرکز بر سرگرمی آن را در فهرست شایسته ترین برندهای چوب اسکی ما قرار داده میباشد.

۷- Stockli Stormrider 95 (1149 دلار)
Stockli Stormrider 95
جایگاه: ALL MOUNTAIN
سطح بضاعت: توسعه یافته تا دارای تخصص
بعدها: ۱۳۲-۹۵-۱۲۳ میلی متر
بقیه پهنا ها: ۸۸، ۱۰۲ میلی متر
خصوصیت های بارز: ترکیبی رویایی از سبکی، اقتدار و تطبیق پذیری.
معایب: بها بسیار بالا
Stockli برندی وجود ندارد که در بخش اعظمی از رادارهای مردمی به کار گیری می‌گردد، ولی عده ای که می دانند، به عنوان مثال متخصصان اسکی، گشت‌زنان، و مربیان به نیکی از بضاعت و توان این مجموعه سوئیسی باخبر میباشند. چیزی که بلافاصلهً نمایان میشود، سطح بالای مهارت میباشد: به مکان یک شیت پلاستیکی استاندارد، گرافیک Stormrider در فلز گنجانده گردیده است و ظاهری براق و بهتر به آن می‌دهد. و سایر پیاده سازی به به عبارتی اندازه به خیر با مقصود متعادل کردن اقتدار (دو صفحه فلزی جانور میباشد)، وزن و تطبیق پذیری آل مانتین درین ۹۵ میلی متری ورژن کمری (سبک های باریک خیس ۸۸ میلی متر و پهن خیس ۱۰۲ میلی متر نیز جانور میباشد)تروتمیز شد‌ه‌است.

نکت منفی Stockli ارزش بالا آن که ۱۱۴۹ دلار میباشد، است. همچون برندهای مشهور چوب اسکی مانند DPS و Kastle، مزایای همت قابل توجهی برای هزینه مازاد اخذ میکنید، البته در واقع صرفا اسکی‌بازان در سطح کارشناس حاضر به پرداخت این ارزش بالا میباشند.

۸- Atomic Maverick 95 TI (700 دلار)
چوب اسکی اتمیک
جایگاه: آل مانتین
سطح بضاعت و توان: توسعه یافته تا کارشناس
بعدها: ۱۲۹-۹۵-۱۱۳ میلی متر
پهنا های دیگر: ۸۸، ۱۰۰ میلی متر
خصوصیت های بارز: سریع و زیرک با توان های حقیقی آل مانتین
معایب: ضعیف در وضعیت برفی بد.
مانند نسل پیشین هد کور، ونتیج TI که فعلا ساخت نمی شود، هیچ زمان آیتم عشق ما عدم وجود: ساختار مدل و در عین درحال حاضر فوق‌العاده محکم آن قابل عفو عدم وجود و در حالت صحیح (یا این که غلط) می‌توانست تماماً خشن باشد. البته اتمی به وضوح با Maverick 2022 به تابلوی نگارگری برگشت و با یک اجرا کننده بسیار توسعه یافته‌خیس برگشت. هنوز هم یک اسکی مدل و سریع میباشد، ولی اکنون نیازی به اعتنا مداوم برای دوری از جهش ندارد. و مانند Vantage کهن، اسکی هنوز بسیار سریع میباشد و می‌تواند کناره بسیار محکمی را در خم ها نگه داراست (دو لایه فلزی Maverick مطمئناً در اینجا یاری می نماید).

چرا Maverick تازه در لیست ما سکو بالاتری ندارد؟ زمینه اساسی این میباشد که گروه‌ای از آیتم‌های کیفیت خوب وجود داراست، و ما فکرمی کنیم که دیگرافراد از معنی مدل و در عین حالا کارکشته مقداری عالی به کارگیری کرده‌اند. در برف کوچک گردیده و ضعیف، اتکا به کوری ۹۳ بالا سهل‌خیس میباشد، و یک واسطه پیشرو همچنان ماوریک را بسیار طاقت فرسا‌گیرانه می‌بیند. و همان طور که انتظار می رود، اشخاصی که خواستار نرمی و شخصیت مرطوب می باشند، می‌خواهند به مکان دیگری نگاه نمایند. ولی علیرغم شکایات، Maverick یک تشکیل داد کیفیت عالی میباشد که شخصیت بهانه تراشی‌روی درختان را با یک ردیف فقرات رسمی برای روزهای آراستگی ادغام می‌نماید.

۹- Kastle FX96 Ti (1099 دلار)
Kastle FX96 Ti
مقام: آل مانتین
سطح بضاعت و توان: توسعه یافته تا دارای تخصص
بعدها: ۱۳۳-۹۶-۱۱۹ میلی متر
پهنا های دیگر: ۸۶، ۱۰۶ میلی متر
آنچه ما دوست داریم: همت خوب
آنچه ما نمی‌‌کنیم: پاره ای از ماهیت تلنگری و صمیمانه ورژن قبل را از دست می‌دهد.
اسکی بازانی که دنبال چوب اسکی تلاش شالوده با توان بسیار زیاد می باشند، گروه FX Kastle را دوست دارا‌هستند. این چوب اسکی‌ به جهت احاطه بر جلو آوازه دارا هستند، و واپسین ورژن ۲۰۲۲ آن فارغ از اینکه وزن مازاد شمارا پایین فشار بگذارد، سفتی و پایداری را آرم می دهد. در پهنا های ۸۸، ۹۶ و ۱۰۲ میلی متری، پهنا میانی ۹۶ میلی متربف به صورت قابل در نظر گرفتن شایسته ترین چوب اسکی برای اسکی بازن آل مانتین میباشد. این اسکی دارنده دو صفحه فلزی میباشد و یک هسته چوبی مدل وزن دارااست که اشکال مختلفی مثلا راش، صنوبر و پائولونیا را با هم مخلوط می‌نماید تا وزن آن را کم کند.

۱۰- DPS Pagoda Piste 100 C2 (1299 دلار)
DPS Pagoda Piste 100 C2
مقام: آل مانتین
سطح بضاعت: توسعه یافته تا کارشناس
بعد ها: ۱۳۲-۱۰۰-۱۱۵ میلی
بقیه پهنا ها : ۹۴ میلی متر
خصوصیت های بارز: درست شده با مواد و فناوری توسعه یافته.
معایب: حدوداً دو موازی بها رقبا
DPS از تست ایجاد اسکی با مواد توسعه یافته سربلند خارج میاید. این مارک به تشکیل داد “توسعه یافته ترین اسکی های دنیا” افتخار می نمایند و آن ها با گروه Pagoda Piste به بازار آل مانتین دقت می نمایند. C2 جز سریعترین و بدون شوخی ترین چوب های اسکی حالا حاضر عالم میباشد. ولی چیزهای فنی حقیقی وواقعی در ذیل آن مخفی میباشد، جایی که DPS دو لایه فیبر کربن را فی مابین دو لایه افقی غیر وابسته چوب (هر دو مضمون‌ منحصربه‌فرد) قرار می‌دهد تا رطوبت و پایداری را با همت برف قابل انعطاف ادغام نماید.

مانند اکثری از سبک‌های اسکی DPS، فیض خالص تمامی استیناف و بسط آنان، قابلیت و امکان‌های چشمگیر با سطحی از نازکی و چگونگی میباشد که انطباق با آن مشقت بار میباشد. در عین درحال حاضر، تایید ارزش ۱۲۹۹ دلاری بسیار بالاست و رقبای سرسخت متعددی وجود دارا‌هستند که بها بسیار کمتری دارا‌هستند (ولکی سبک مانترا ۱۰۲ ۷۵۰ دلاری مثال خیر میباشد). ارزش بالا Pagoda Piste را به فهرست ما تحت می آورد، ولی در صورتی دارایی شما اذن می دهد، فناوری های قابل احترام، چگونگی مواد ممتاز و تلاش خالص این مارک، شما‌را ناامید نمی‌نماید.

نکات مهمی که باید قبل از رفتن به پیست اسکی بدانید

اسنوبرد چیست [مدل ها و اشکال تخته اسنو]

شایسته ترین برندهای چوب اسکی ۲۰۲۱
درین نوشته‌ی علمی قصد داریم شایسته ترین برندهای چوب اسکی ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم تا شما شایسته ترین گزینش را هنگام خرید امکانات اسکی داشته باشید. مارک چوب اسکی جز او‌لین مواقعی میباشد که بیشتر علاقمندان به ورزش اسکی هنگام خرید چوب اسکی به آن دقت می نمایند در حالی که مهم‌ترین نکته در هنگام تعیین چوب اسکی دقت به خصوصیت های چوب و بضاعت های اسکی گشوده میباشد. اینکه تن ورزیده ای داشته باشید، قد بلندی یا این که کوتاه دارید، کارداران بسایر مهمی در اتخاب چوب اسکی می باشند. برندهای دارای اسم و رسم اسکی در عالم معمولا تلاش می نمایند چوب های اسکی را در مقام های متفاوت و برای کل نیازهای اسکی گشوده از مبتدی و تازه کار گرفته تا ماهر ساخت‌و‌ساز کنند. در‌پی مقاله به معرفی ۱۰ گزینه از شایسته ترین برندهای چوب اسکی ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

۱- شایسته ترین برندهای چوب اسکی : Nordica Enforcer 94 (700 دلار)
شایسته ترین برندهای چوب اسکی
مقام: آل مانتین
سطح بضاعت: میانگین تا ماهر
بعد ها: ۱۲۷-۹۴-۱۱۵٫۵ میلی متر
پهنا های دیگر: ۸۸، ۱۰۰ میلی متر
خصوصیت شاخص: یه چوب اسکی کلیه کاره میباشد
نقطه ضعف: یه خرده باریک برای اسکی در پیست های پودری.
آپ دیت رسانی سبک پرفروش یک متاع پرخطر میباشد، ولی نوردیکا اصلاحات سال قبلی خط Enforcer را ایفا اعطا کرد. نوردیکا سبک “۹۴” با پهنا میانگین که جایگزین سبک ۹۳ میلی متری گردیده است، به جهت شخصیت سفت و در عین هم اکنون درگیر کننده اش، آیتم عشق اکثر وقت ها اسکی بازان میباشد. تغییرات شایان توجه در پیاده سازی، مثلا به کارگیری بیشتر از فیبر کربن و نصیب جلویی با وزن مدل خیس که دارنده پلاستیک کمتر و چوب بیشتر میباشد، تطبیق پذیری را ارتقاء داده میباشد. این چوب اسکی به خیر و خوبی روی کوله پشتی سفت می‌ خواهد شد و همچنان قادر است توان متعددی را هنگام جنبش به سمت ذیل با داشتن دو شیت فلزی هواخواهی نماید. شخصیت چوب اسکی Enforcer که یک چوب کلیه کاره میباشد، آن را در ابتدا درجه‌بندی شایسته ترین برندهای چوب اسکی بازار قرار داده میباشد.

در مقایسه با دیگر برندهای چوب اسکی، یک خصوصیت پر رنگ که همیشه به آن دقت میکنیم، سعی طبیعی و قابل پیش گویی آن میباشد. نوردیکا اینفورس ۹۴ از به عبارتی او‌لین تکان، به طور کاملً حس راحتی به شما می‌دهد: چرخش اسکی به طریق شگفت‌آوری سهل و آسان میباشد، در طیف وسیعی از سرعت‌ها خوب میباشد و همینطور Enforcer یک چوب مسابقه ای خوب میباشد.

۲- شایسته ترین مارک اسکی برای پیست های کوبیده: Volkl M6 Mantra (700 دلار)
شایسته ترین برند های چوب اسکی
منزلت: ال مانتین
سطح اپلیکیشن: میانگین تا ماهر
خصوصیات: ۱۳۵-۹۶-۱۱۹ میلی متر
پهنا های دیگر: ۱۰۲ میلی متر
خصوصیت بارز: سفت و سریع با قابلیت و امکان کلیه کاره در پیست های کوبیده.
معایب: به یک اسکی گشوده توانا نیاز میباشد. به صورت کلی یک چوب اسکی سرکش میباشد که مهار آن ریلکس وجود ندارد
بعداز سبک M5 بسیار پیروز و دوستداشتنی، Volkl با M6 Mantra نو به میدان شایسته ترین برندهای چوب اسکی بازار برگشته میباشد. این سبک یک آیتم بسیار کارکشته و ظریف ALL MOUNTAIN میباشد که در پیست های کوبیده با سرعت بسیار خوب تکان می نماید . Volkl تغییراتی در ساختار Titanal Frame این چوب اسکی تولید نموده است: چوب های اسکی‌ کوتاه‌خیس فلزات کمتری دارا هستند و پاره ای قابل انعطاف‌خیس میباشند، در حالی که مورد‌های رفیعتر با فلزات بیشتر، توانا‌خیس می‌باشند. شما همینطور شعاع آتی این مارک را اخذ می‌کنید، که به صورت تصادفی شعاع چرخشی سه آینده گوناگون را به اسکی میدهد. در شغل، تغییرات بسیار چشمگیر میباشد و M6 در تمامی چیز از چرخش های سفت و سریع گرفته تا سویپ های GS عریض شم راحتی ساخت می نماید.

در خصوص مقایسه M6 و Nordica Enforcer که جایگاه اولیه لیست مارا داراست، و هر دو سبک کلیه کاره و پررنگ می‌باشند. در تفاوت ها، مانترا در نوک به صورت قابل توجهی عاریض خیس میباشد (۸ میلی متر)، و ساختار معمولی خیس آن از نگاه ثبات مزیت را به آن میدهد. البته نوردیکا با مدیر سهل‌خیس در فضای تنگ شم ریلکس‌تری دارااست (این منجر میشود آیتم بهتری برای اسکی‌بازان سطح میانگین باشد). هر دو مورد بهتر برای اسکی بازانی می‌باشند که بیشتر وقت خویش را صرف بازی در پیست یا این که در مناطقی با برف میانگین می نمایند.

۳- دوست داستنی ترین مارک چوب اسکی : Blizzard Rustler 9 ($600)
برندهای دارای اسم و رسم اسکی : بلیزارد رودستر
مقام: ALL MOUNTAIN
سطح بضاعت: میانگین تا توسعه یافته
بعدها: ۱۲۷٫۵-۹۴-۱۱۷ میلی متر
بقیه پهنا ها: ۱۰۲، ۱۱۲ میلی متر
خصوصیت بارز: در سراسر کوه مشغول کننده میباشد.
معایب: مقداری قابل انعطاف و نادر ثبات در سرعت.
Brahma و Bonafide از مارک چوب اسکی بلیزارد به جهت سعی تهاجمی خویش بر روی پیست کوبیده، اساس های اساسی خط ساخت و ساز آن ها بوده اند، ولی Rustler قابل انعطاف خیس برای به کار گیری حقیقی وواقعی در پیست، ترجیح اسکیت بازان ماهر است. باریک‌ترین پهنا این چوب (۹۴ میلی‌متر) پرطرفدارترین میباشد چون پیاده سازی کلیه کاره اسکی را پر رنگ می‌نماید. در تحت پا برای چرخیدن در بین پیچ‌ها نسبتاً مدل میشود، ولی توان کافی برای قرار دریافت کردن روی حاشیه‌ برای جارو کردن برف با پهنا میانگین را داراست. البته جایی که Rustler حقیقتاً زنده می‌گردد، جنبش در مسیری میباشد که طبیعت بازیگوش و آسوده برای مدیر آن میدرخشد.

محصول چوب اسکی Rustler از فلز در تحت پا ایجاد شده است، ولی Titanal به سمت نوک و دم مخروطی نیز در آن تعبیه شد‌ه‌است، که بر پایداری سرعت بالا تأثیر می‌گذارد. در موقعیت شیب بدون نقص، Rustler نمی‌تواند با Brahma یا این که Bonafide برابری نماید، ولی در چنگ اندازها و سوا پیست قیمت آن دو چندان می‌شود. بخش جلویی مدل گردیده و قابل انعطاف گردیده، سفت میباشد و در دست گرفتن آن آسوده میباشد، که منجر تشویق اسکی بازان به ایفا اشکال جنبش های نمایشی می‌گردد. شایان بیان میباشد که باریک ترین Rustler قادر است در برف عمیق غرق خواهد شد، اگرچه نوک و دم چرخان به آن یاری می نماید تا از انتظارات عالی شغل نماید.

۴- Rossignol Experience 86 Ti (800 دلار)
Rossignol Experience 86 Ti
جایگاه: آل مانتین
سطح بضاعت: توسعه یافته تا حرفه‌ای
بعدها: ۱۳۲-۸۶-۱۲۰ میلی
متر پهنا دیگر: ۸۲ میلی متر
خصوصیت بارز: کارور سریع، قادر و بسیار صاف در مسیر.
معایب: به طور تقریبً در پیست های پودری ریلکس وجود ندارد.
مارک چوب اسکی روسیگنال سبک Experience برای مقطع وقت گیر به جهت همت بی سابقه خویش گزینه عشق و علاقه اکثر زمان ها اسکی بازان بوده میباشد. ورژن ۸۶ Ti به راحتی نصب می گردد و در کناره بسیار سفت میباشد، واحد سنجش سفتی قابل قبولی برای اکثر اسکی بازان سطح توسعه یافته داراست. این چوب فوق‌العاده صاف میباشد: دو لایه راکر فلزی و نوک میانگین با هم مخلوط می شوند تا با باور دربین روز برف ها را جاروب نمایید، و اسکی مخصوصاً در پیچ‌های قوس دار با پهنا میانگین رضایت‌قسمت و ظریف میباشد. Experience 86 به‌تیتر یک دارای تخصص در مسیر برای اشخاصی که دارنده مهارت اسکی مطلوب می باشند یا این که به‌تیتر یک چوب اسکی آل مانتین در مناطقی با بارش برف محصور، تعیین فوق‌العاده‌ای میباشد.

روسیگنال جز برندهای اسکی سابق دارای اسم و رسم و پیشرو در صنعت امکانات ورزش های زمستانی میباشد. این مارک در چوب اسکی Rossignol Experience 86 Ti تکنولوژی را به فعالیت برده میباشد که در برف قابل انعطاف، که اسکی فاقد شناور میباشد، ساختار نسبتاً محکم آن چندان بازیگوش یا این که چابک وجود ندارد.

۵-مدل ترین مارک چوب اسکی : Elan Ripstick 96 (650 دلار)
مدل ترین مارک چوب اسکی : Elan Ripstick 96
منزلت: ALL MOUNTAIN
سطح بضاعت و توان: میانگین تا توسعه یافته
بعد ها : ۱۳۶-۹۶-۱۱۰ میلی متر
پهنا های دیگر: ۸۸، ۱۰۶ میلی متر
خصوصیت های بارز: بسیار مدل، سریع و اسکی جالب .
معایب: رطوبت و توجه میانگین.
پیرو معرفی شایسته ترین برندهای چوب اسکی به سراغ مارک ELAN که ایجاد کرد سرزمین اسلونی میباشد می‌رویم. چوب اسکی Elan’s Ripstick 96 که به راحتی یکی مدل ترین سبک های آل مانتین مو جود در بازار میباشد، اسکی میباشد که بر سرگرمی تأکید داراست. ساختار فری راید این چوب به نیکی در مواد قابل انعطاف شناور میباشد و در فضاهای تنگ مانند درختان یا این که دست اندازها بسیار سریع میباشد. این مارک ساختار مخصوص به شخصی را برای این خصوصیات آماده می نماید: اسکی های منحصر راست و چپ وجود دارا هستند که دارنده کامبر بیشتر در امتداد حاشیه داخلی و راکر در بیرون میباشند. این منجر می‌گردد که چوب اسکی صاف و در اکثر حالت در اختیار گرفتن آن راحت باشد، و همچنان می تواند در یک پیچ با سرعت بالا کناره را مراقبت نماید (اگرچه مدل اسکی هیجانی را ترجیح می دهد).

نکات منفی Elan به طور کاملً منعکس کننده Rustler 9 بلیزارد در ابتدا میباشد. بازیگوش و چابک کردن اسکی که ثبات بالا را قربانی نموده است. افرادی که خواستار نگه‌داشتن حاشیه و توجه بیشتری برای جاروب کردن برف با سرعت بالا میباشند یا این که رطوبت و امنیت خیر و خوبی برای درنوردیدن برف دربین سنگ‌های می خواهند، می خواهند به یک اسکی هنگفت ‌خیس مانند M6 Mantra نیاز دارا هستند. البته در شرایطی‌که یک ترنر سهل و آسان با پهنا قابل در دست گرفتن را ترجیح می دهید که به طور کاملً فری راید (یا این که بک کانتری) مهیا باشد، Ripstick 96 شایسته ترین تعیین ممکن میباشد.

۶- شایسته ترین چوب اسکی از حیث ارزش: Line Sick Day 88 (400 دلار)
برندهای پر اسم و رسم چوب اسکی
مقام: ALL MOUNTAIN
سطح بضاعت و توان: مبتدی و تازه کار تا توسعه یافته
بعد ها: ۱۲۷-۸۸-۱۱۳ میلی متر
پهنا های دیگر: ۹۴، ۱۰۴ میلی متر
خصوصیت بارز: ارزش مطلوب نسبت به چگونگی
معایب: برای اسکی در پیست های مشقت بار و پیچ دار ایده ال وجود ندارد
اینکه برندهای پر اسم و رسم اسکی کیفیت عالی گران می باشند، گزینه بسیار واضحی میباشد. البته هنوز سبک های بها قابل قبولی نیز وجود دارااست. مثال متبوع ما Line’s Sick Day 88 میباشد که به معنای حقیقی و واقعی کلمه و واژه صدها دلار ارزانتر از آیتم های بالا میباشد. آحاد تیم Sick Day یک سری سال پیش به‌روزرسانی شد، البته ۸۸ که به طور کاملً ال مانتین میباشد، چیزی میباشد که اعتنا مارا به خویش جلب کرد. علیرغم بعدها متمرکز روی پیست، این آیتم یک آیتم جامد کلیه جانبه با نوک زیاد و انعطاف پذیری کافی برای بازیگوش بودن نسبتاًً در هر مکان از پیست میباشد. خلال این، ساختار قابل انعطاف‌خیس آن را به آیتم‌ای مطلوب برای مبتدیان در اکنون گسترش تبدیل می‌نماید که می خواهند از پیاده سازی بسیار ارزان و سطح ابتدایی جلوگیری نمایند.

چه چیزی را با Line Sick Day 88 با ارزش مطلوب آن کنار میگذارید؟ این چوب اسکی برای به دور زدن بیش تر از حد در حاشیه ساخته نشده میباشد و در پیست های پیچدار و طاقت فرسا جوابگوی نیاز اسکی بازان ماهر و توسعه یافته وجود ندارد. بعلاوه، نوک فلپ میتواند در سرعت بالا اختلال ساز باشد. البته آلرژی آن نسبت به برف قابل انعطاف، شم سبکی و تمرکز بر سرگرمی آن را در فهرست شایسته ترین برندهای چوب اسکی ما قرار داده میباشد.

۷- Stockli Stormrider 95 (1149 دلار)
Stockli Stormrider 95
جایگاه: ALL MOUNTAIN
سطح بضاعت: توسعه یافته تا دارای تخصص
بعدها: ۱۳۲-۹۵-۱۲۳ میلی متر
بقیه پهنا ها: ۸۸، ۱۰۲ میلی متر
خصوصیت های بارز: ترکیبی رویایی از سبکی، اقتدار و تطبیق پذیری.
معایب: بها بسیار بالا
Stockli برندی وجود ندارد که در بخش اعظمی از رادارهای مردمی به کار گیری می‌گردد، ولی عده ای که می دانند، به عنوان مثال متخصصان اسکی، گشت‌زنان، و مربیان به نیکی از بضاعت و توان این مجموعه سوئیسی باخبر میباشند. چیزی که بلافاصلهً نمایان میشود، سطح بالای مهارت میباشد: به مکان یک شیت پلاستیکی استاندارد، گرافیک Stormrider در فلز گنجانده گردیده است و ظاهری براق و بهتر به آن می‌دهد. و سایر پیاده سازی به به عبارتی اندازه به خیر با مقصود متعادل کردن اقتدار (دو صفحه فلزی جانور میباشد)، وزن و تطبیق پذیری آل مانتین درین ۹۵ میلی متری ورژن کمری (سبک های باریک خیس ۸۸ میلی متر و پهن خیس ۱۰۲ میلی متر نیز جانور میباشد)تروتمیز شد‌ه‌است.

نکت منفی Stockli ارزش بالا آن که ۱۱۴۹ دلار میباشد، است. همچون برندهای مشهور چوب اسکی مانند DPS و Kastle، مزایای همت قابل توجهی برای هزینه مازاد اخذ میکنید، البته در واقع صرفا اسکی‌بازان در سطح کارشناس حاضر به پرداخت این ارزش بالا میباشند.

۸- Atomic Maverick 95 TI (700 دلار)
چوب اسکی اتمیک
جایگاه: آل مانتین
سطح بضاعت و توان: توسعه یافته تا کارشناس
بعدها: ۱۲۹-۹۵-۱۱۳ میلی متر
پهنا های دیگر: ۸۸، ۱۰۰ میلی متر
خصوصیت های بارز: سریع و زیرک با توان های حقیقی آل مانتین
معایب: ضعیف در وضعیت برفی بد.
مانند نسل پیشین هد کور، ونتیج TI که فعلا ساخت نمی شود، هیچ زمان آیتم عشق ما عدم وجود: ساختار مدل و در عین درحال حاضر فوق‌العاده محکم آن قابل عفو عدم وجود و در حالت صحیح (یا این که غلط) می‌توانست تماماً خشن باشد. البته اتمی به وضوح با Maverick 2022 به تابلوی نگارگری برگشت و با یک اجرا کننده بسیار توسعه یافته‌خیس برگشت. هنوز هم یک اسکی مدل و سریع میباشد، ولی اکنون نیازی به اعتنا مداوم برای دوری از جهش ندارد. و مانند Vantage کهن، اسکی هنوز بسیار سریع میباشد و می‌تواند کناره بسیار محکمی را در خم ها نگه داراست (دو لایه فلزی Maverick مطمئناً در اینجا یاری می نماید).

چرا Maverick تازه در لیست ما سکو بالاتری ندارد؟ زمینه اساسی این میباشد که گروه‌ای از آیتم‌های کیفیت خوب وجود داراست، و ما فکرمی کنیم که دیگرافراد از معنی مدل و در عین حالا کارکشته مقداری عالی به کارگیری کرده‌اند. در برف کوچک گردیده و ضعیف، اتکا به کوری ۹۳ بالا سهل‌خیس میباشد، و یک واسطه پیشرو همچنان ماوریک را بسیار طاقت فرسا‌گیرانه می‌بیند. و همان طور که انتظار می رود، اشخاصی که خواستار نرمی و شخصیت مرطوب می باشند، می‌خواهند به مکان دیگری نگاه نمایند. ولی علیرغم شکایات، Maverick یک تشکیل داد کیفیت عالی میباشد که شخصیت بهانه تراشی‌روی درختان را با یک ردیف فقرات رسمی برای روزهای آراستگی ادغام می‌نماید.

۹- Kastle FX96 Ti (1099 دلار)
Kastle FX96 Ti
مقام: آل مانتین
سطح بضاعت و توان: توسعه یافته تا دارای تخصص
بعدها: ۱۳۳-۹۶-۱۱۹ میلی متر
پهنا های دیگر: ۸۶، ۱۰۶ میلی متر
آنچه ما دوست داریم: همت خوب
آنچه ما نمی‌‌کنیم: پاره ای از ماهیت تلنگری و صمیمانه ورژن قبل را از دست می‌دهد.
اسکی بازانی که دنبال چوب اسکی تلاش شالوده با توان بسیار زیاد می باشند، گروه FX Kastle را دوست دارا‌هستند. این چوب اسکی‌ به جهت احاطه بر جلو آوازه دارا هستند، و واپسین ورژن ۲۰۲۲ آن فارغ از اینکه وزن مازاد شمارا پایین فشار بگذارد، سفتی و پایداری را آرم می دهد. در پهنا های ۸۸، ۹۶ و ۱۰۲ میلی متری، پهنا میانی ۹۶ میلی متربف به صورت قابل در نظر گرفتن شایسته ترین چوب اسکی برای اسکی بازن آل مانتین میباشد. این اسکی دارنده دو صفحه فلزی میباشد و یک هسته چوبی مدل وزن دارااست که اشکال مختلفی مثلا راش، صنوبر و پائولونیا را با هم مخلوط می‌نماید تا وزن آن را کم کند.

۱۰- DPS Pagoda Piste 100 C2 (1299 دلار)
DPS Pagoda Piste 100 C2
مقام: آل مانتین
سطح بضاعت: توسعه یافته تا کارشناس
بعد ها: ۱۳۲-۱۰۰-۱۱۵ میلی
بقیه پهنا ها : ۹۴ میلی متر
خصوصیت های بارز: درست شده با مواد و فناوری توسعه یافته.
معایب: حدوداً دو موازی بها رقبا
DPS از تست ایجاد اسکی با مواد توسعه یافته سربلند خارج میاید. این مارک به تشکیل داد “توسعه یافته ترین اسکی های دنیا” افتخار می نمایند و آن ها با گروه Pagoda Piste به بازار آل مانتین دقت می نمایند. C2 جز سریعترین و بدون شوخی ترین چوب های اسکی حالا حاضر عالم میباشد. ولی چیزهای فنی حقیقی وواقعی در ذیل آن مخفی میباشد، جایی که DPS دو لایه فیبر کربن را فی مابین دو لایه افقی غیر وابسته چوب (هر دو مضمون‌ منحصربه‌فرد) قرار می‌دهد تا رطوبت و پایداری را با همت برف قابل انعطاف ادغام نماید.

مانند اکثری از سبک‌های اسکی DPS، فیض خالص تمامی استیناف و بسط آنان، قابلیت و امکان‌های چشمگیر با سطحی از نازکی و چگونگی میباشد که انطباق با آن مشقت بار میباشد. در عین درحال حاضر، تایید ارزش ۱۲۹۹ دلاری بسیار بالاست و رقبای سرسخت متعددی وجود دارا‌هستند که بها بسیار کمتری دارا‌هستند (ولکی سبک مانترا ۱۰۲ ۷۵۰ دلاری مثال خیر میباشد). ارزش بالا Pagoda Piste را به فهرست ما تحت می آورد، ولی در صورتی دارایی شما اذن می دهد، فناوری های قابل احترام، چگونگی مواد ممتاز و تلاش خالص این مارک، شما‌را ناامید نمی‌نماید.

نکات مهمی که باید قبل از رفتن به پیست اسکی بدانید

اسنوبرد چیست [مدل ها و اشکال تخته اسنو]

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 134
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه