loading...

تفریحات رایگان تهران برای روزهای بی پولی!

تفریحات هیجان انگیز و جذاب تهران را ارزان تر از همیشه تجربه کنید

بازدید : 5
سه شنبه 29 آذر 1401 زمان : 19:27

برای لذت بردن از کنار هم بودن و تفریح خانوادگی و صمیمانه نیازی وجود ندارد که پول متعددی خرج کنیم و به جاهای لاکچری برویم. تفریحات مجانی هم به عنوان مثال عمل‌هایی می‌باشند که هم سبب سرگرمی شما می گردند و هم نیازی به خرج اضافه ندارند. در‌این وضع و اوضاع نسبتا به‌هم‌ریخته پاندمی نیز، می‌اقتدار مسافت اجتماعی را نگهداری کرد و با اجرا تفریحات رایگانی زیرا گام زدن در پارک‌های خلوت از تفریحات کرونایی طهران یا این که شهر خویش غایت استعمال را پیروزی.

شناخت با ۲۵ تفریح بدون‌پول یا این که ارزان

برای لذت از وقت ها فراغت خویش میتوانید با صرف کمترین هزینه به پیاده‌روی، ضیافت، موزه، گلشن‌وحش یا این که آکواریوم بروید. برخلاف تصور مردم، تفریح یار باصرفه‌جویی خسته‌کننده وجود ندارد. برای اینکه خودتان را مشغول و در هزینه‌ها صرفه‌جویی فرمائید، ۲۵ تفریح بدون‌پول یا این که ارزان ذیل را اعمال دهید؛ این مقاله، چکیده‌ای از لیست تفریحات در منزل میباشند که به سراغ آنها رفته‌ایم.

۱. به موزه، آکواریوم یا این که گلشن وحش بروید
موزه‌ها، آکواریوم و گلشن وحش مرکز ها تفریحی ارزانی می باشند که در برخی از روزهای خاص حتی می توانند ارزان هم باشند. بازدید از تاریخ و پیشینه‌ی کشور ایران هم تفریحی دیدنی و هم آموزنده برای کل اشخاص میباشد. موزه‌ها برای مجموعه‌های دانشجویی، خردسال ها، کارکنان برخی سازمان‌ها و اعضای بعضا نهادها و … ممکن میباشد با تخفیف یا این که حتی بدون‌پول باشد. برای اگاهی از تخفیف‌ها و وضعیت بازدید مجانی میتوانید به اینترنت‌تارنما موزه‌ها رمز بزنید.
گشت‌وگزار در فضای اکثر موزه‌ها و فستیوال‌ها بدون پول میباشد. این تفریحات ضمن بدون‌پول بودن، روح انسان را هم به پرواز در میاورند.


۲. کتاب بخوانید
غرق تلاوت یک کتاب نو گردید یا این که کتاب‌های دیرین آیتم عشق و علاقه خویش را بازخوانی نمائید. با اینکه هزینه کتاب‌ها یه خرده بالا رفته میباشد، البته کتاب قرائت همچنان یک تفریح ارزان محسوب میشود. در شرایطی‌که در قفسه کتابخانه خویش کتاب جذابی ندارید، محرمانه به کتابخانه‌های همگانی بزنید و از دوستان خویش درباره کتاب‌های جالبی که خوانده‌اند، مشاوره بگیرید. بازدید از کافه کتاب‌های شهر و سپری کردن وقت دراین مکان‌ها، سرگرمی نیکی برای عشق و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی میباشد.

چنانچه عضو خدمت آمازون پرایم (Amazon Prime) می‌باشید می توانید گروه‌ای از کتاب‌ها، مجلات و قصه‌های مصور را به طور بدون پول دانلود نمائید. برای دوراندیشی از طریق خرید از آمازون در کشور‌ایران تلاوت این نوشته‌علمی توصیه می گردد.

۳. فیلم تماشا نمائید
یک تفریح بدون پول یا این که ارزان دیدن فیلم میباشد. در‌صورتی‌که به سینما رفتن عشق و علاقه‌مندید با عضویت در باشگاه مشتریان بعضی از فردوس‌های سینمایی می توانید از تخفیف‌های خیر فایده‌مند گردید. در‌حالتی که هم به تئاتر عشق و علاقه دارید همواره می توانید راهی پیدا نمایید که برای تهیه و تنظیم بلیت تخفیف بگیرید. همینطور در‌صورتی‌که گرایش داشتید می توانید فیلم‌ها و سریال‌های جالب مانند فیلم هابیت را از تارنما‌ها خریداری نمائید و در توده خانوادگی و در خانه مشاهده کنید.
در دست گرفتن تلویزیون را بردارید و روی هر شبکه و سریالی که خواستید توقف فرمائید؛ اینجا کلیه تفریحات مجانی میباشد!
ضمن این‌ها می توانید از اینترنت‌وبسایت‌هایی مانند Hulu، فیلم دانلود نمائید. با عضویت در وبسایت‌هایی نظیر نتفلیکس (Netflix) و خرید حساب نتفلیکس، فیلم‌ها و سریال‌های آیتم عشق و علاقه خویش را کاوش نمائید و مجانی ملاحظه کنید. برای شناخت با شایسته ترین استریم فیلم هم می توانید این نوشته‌ی علمی را بخوانید تا شایسته ترین تعیین را داشته باشید. ضمن این شما میتوانید به دیدن تئاترهای بدون پول بروید و هزینه‌های خویش را در دست گرفتن فرمائید.

۴. بازی نمائید
برای گذراندن وقت ها فراغت خویش سراغ بازی‌های تخته‌ای مانند شطرنج، دوز، تخته‌نرد یا این که جورچین بروید. چنانچه از بازی‌های ویدئویی لذت میبیرید، برای یافتن بازی‌های مجانی یا این که ارزان ارزش، خصوصی به نرم‌افزار استور (App Store) خویش بزنید یا این که به وبسایت‌های بازی بدون پول مانند Pogo بروید و با شایسته ترین استریم بازی آشنا گردید. برای خرید بازی‌های مبلغی نیز از گیفت کارت گوگل به کارگیری فرمائید.

جذاب میباشد بدانید که با یاری بعضا بازی‌ها حتی می توانید درآمد دلاری استحصال فرمایید. در‌حالتی که می‌پندارید این درآمد با وجود تحریم‌های بانکی کشور‌ایران به کارتان نمی‌آید طاقت فرسا در اشتباهید. به این دلیل که نیک پرداخت میتواند موجودی کیف پول دلاری شما‌را به ریال تبدیل و کارت‌های بانکی باطن مملکت واریز نمایید. برای این شغل روی بنر پایین کلیک فرمایید.
با استعمال از نصیب ویژه عیب گیری کردن درآمد ارزی در نیک‌پرداخت می‌قدرت درآمدهای ارزی و دلاری خویش را به ریال تبدیل کرد.
بازی در منزل را نمی‌پسندید و دنبال شغل‌های ورزشی می‌باشید؟ پس به فضای سبز بروید با دوستان خویش والیبال، بسکتبال یا این که فوتبال بازی فرمائید یا این که در یک سالن ورزشی عضو گردید. بعضا باشگاه‌های ورزشی مجانی میباشند و برخی صرفا هزینه نام نویسی دارا هستند. یک تفریح ورزشی دیگر، حضور تحت عنوان تماشاچی در مسابقات ورزشی میباشد.

۵. در شغل های داوطلبانه کمپانی نمائید
یاری به بقیه افراد فارغ از محرک نمی‌ماند. اکثری از شغل‌های داوطلبانه بدون پول می باشند،‌ کافی میباشد موضوعی که برای شما اصلی میباشد، مانند فضا زیست، حیوان ها یا این که فراگیری را تعیین نمائید.

۶. از بازار گل‌ و گیاه یا این که محصول ها کشاورزی بازدید و خرید نمائید
دیدن مناظر، شنیدن صداها، تماشای رنگ‌ها و استشمام بوها در بازار‌ محصول ها کشاورزی محلی یک تفریح بدون پول یا این که ارزان میباشد. خلال این برخی اوقات میوه و صیفیجات این بازار‌ها، ارزان‌خیس از دکان‌های مواد غذایی میباشد. در بازار گام بزنید، با فروشنده‌ها کلام فرمایید و از بودن درین گوشه و کنار لذت ببرید.

بازارهای گل و گیاه نیز از شایسته ترین جای ‌ها برای گام زدن و خرید کردن میباشد. حتی چنانچه قصد خرید گل و گیاه ندارید سفارش می کنم به طبع به بازار گل و گیاه بروید و در راهروهای مالامال گل و هوای مطبوع این بازارها گام بزنید. با شناخت با ۷ گزینه از تعجب آور ترین بیشه های جهان یعنی بیشه تحت آب هم این نوشته‌علمی سفارش میشود.

۷. از مرکز ها خرید بازدید نمائید
بازدید از مرکز ها خرید تنها به خواسته خرید کالا جاری ساختن نمیشود. برای تنوع هم که گردیده در بازار گام بزنید و ویترین‌های رنگارنگ را مشاهده کنید. بعضی اوقات آزمون کردن برخی شغل‌ها درگیر کننده میباشد. در صورتی‌که شکیبایی خارج داخل شدن را ندارید، از دکان‌های آنلاین که میتوانید دیدن نمائید. بازدید از دکان‌هایی مانند آمازون و علی اکسپرس و … نیز مجانی میباشد! در صورتیکه روزی قصد خرید از دکان‌های فرنگی را دارید، قرائت مقاله راهنمای خرید از تارنما‌های فرنگی خالی از لطف وجود ندارد. روی لینک و پیوند پایین کلیک فرمایید.

۸. در طبیعت وقت بگذرانید
از منزل بیرون گردید و از طبیعت لذت ببرید. با کار‌های بی آلایش‌ای مانند گام زدن در دور و بر گشوده، باغبانی در ایوان خانه یا این که با رفتن به پیک‌نیک می توانید یک تفریح مجانی یا این که ارزان داشته باشید. اهل ماجراجویی می باشید؟ پس سراغ کوهنوردی، دوچرخه‌سواری یا این که کمپینگ‌های معدود‌هزینه بروید
یک هندسفری؛ ابزاری که دست‌کم کلیه اشخاص یکی‌از آن را دارا‌هستند و می توانند هروقت که دلشان خواست به موسیقی‌های گزینه عشق‌شان گوش بدهند.


۹. موسیقی گوش دهید
برای گوش دادن به یک موسیقی، فارغ از بهانه تراشی امواج رادیو را تهیه فرمائید یا این که به سراغ یک خدمت بدون پول موسیقی مانند Spotify یا این که Freegal بروید، که به شما اذن میدهد تا آوا‌های آیتم عشق خویش را بدون پول دانلود نمایید. قرائت نوشته‌ی علمی گیفت کارت اسپاتیفای چیست و چه‌گونه می بایست آن را خرید به شما یاری می‌نماید در امر این پلتفرم داده ها بیشتری به دست آورید. موسیقی زنده نیز میتواند مقرون به صرفه باشد. تارنما‌ها و مرکز ها اعلام اتفاق افتاد‌ را برای تدبیر از نزدیکترین نمایشگاه‌ها و کنسرت‌های بدون‌پول یا این که ارزان موسیقی پژوهش فرمایید. در غایت در شرایطی که به خرید گیفت کارت اسپاتیفای بسنده کردید، پرداخت آن را به نیک پرداخت بسپارید.

۱۰. خلق کننده باشید
برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سراغ شغل‌های خلاقانه بروید. شما میتوانید در آشپزخانه یک غذای تازه و خوشمزه صحیح فرمایید، یک گالری عکس بسازید یا این که یک روایت کوتاه بنویسید یا این که نگارگری نمایید. برای جاری ساختن عمل‌های خلاقانه تحت عنوان یک تفریح بدون پول یا این که ارزان نیازی وجود ندارد که کل لوارم مایحتاج را داشته باشید.

۱۱. مهارت جدیدی را بیاموزید
شما می توانید یادگرفتن‌های بدون‌پول مرتبط با هر نوع مهارتی را در وب پیدا نمایید. پس مهارت جدیدی را برای یادگیری تعیین فرمایید. به عنوان مثال، یادگیری یک گویش فرنگی مانند یادگیری لهجه ژاپنی به شیوه آنلاین، بافتنی یا این که تعمیر و حفظ سهل وآسان خودرو فردی، عکاسی یا این که عمل با ابزار و دستکاری عکس و اکثری از مهارت‌های دیگر. بعد می توانید از به عبارتی مهارت خویش در تارنما‌ های فریلنسری اهل ایران یا این که وب سایت‌ های فریلنسری فرنگی مانند شاپیفای درآمدزایی نمائید.

۱۲. ورزش فرمایید
تناسب اندام مدام با رفتن به یک باشگاه لاکچری نتایج نمیشود. پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا این که ورزش کردن با فیلم‌های آموزشی در منزل، صرفا تعدادی تفریح بدون‌پول یا این که ارزان برای محافظت تناسب اندام میباشد.

یک ترانه ورزشی بگذارید و خیلی بی‌دردسر درگیر به ورزش کردن بشوید. ورزش‌های بی‌دردسر و ملایم هم یک تفریح بدون‌پول می‌باشند و هم منجر تقویت سالمی میگردند.


۱۳. جدول حل فرمائید
حل کردن جدول به عنوان مثال تفریحات خانگی و بی‌دردسر میباشد که هواداران بخش اعظمی دارااست. هم اکنون که همگی بشر‌ها دست‌کم یک موبایل گوشی دارا‌هستند، به هیچ وجه مورد نیاز وجود ندارد که از جدول‌های کاغذی به کارگیری نمائید. برای به کار بستن از این تفریح بدون پول، کافی میباشد که یک نرم افزار منحصر جدول روی موبایلتان نصب نمایید و درگیر گردید.

۱۴. شغل های عقب افتاده را اعمال دهید
صادقانه بیان‌کنم، اکثر ما شغل های عقب افتاده‌ متعددی داریم که برای اجرا آنان شکیبایی نداریم. فرصت فراغت خویش را صرف اموری مانند پاک کردن منزل، استیناف به کارها مالی، قرائت کتاب برای استعداد در امتحان آیلتس، ایفا شغل های عقب افتاده شغلی یا این که حتی نرم افزار‌ریزی برای مسافرت یا این که شیوه لبریز کردن زمان ها فراغت خویش نمائید.

۱۵. یک تاراج خانگی منش بیندازید
اجرا این شغل هیچ هزینه‌ای ندارد. در واقع، شما با فروش جامه‌های اضافه، مبلمان و وسایل دیرین یا این که فارغ از استعمال‌ی منزل‌ی خویش، پول نیز بدست می آورید. پس دعوتنامه یا این که اطلاع رسانی را تهیه فرمایید و عموم محله را به تاراج خویش دعوت نمائید. شما با این روش خلاقانه به طریق‌ای سازگار با دور و بر زیست از وسایل کهن یا این که سوای استعمال خویش خلاص میشوید.

۱۶. آشپزی فرمائید
آشپزی هم یک مهارت میباشد و هم یک تفریح هیجان‌انگیز و باحال به حساب میآید. مستقل از مشاجره خرید مواد مایحتاج برای پخت‌وپز، آشپزی همچنان یک تفریح بدون پول خواهد بود. شما می توانید کل روز را سرگرم آشپزی بشوید و ادغام خوشمزه و خوشرنگ مواد غذایی با هم لذت ببرید. حقیقت برای اینکه در‌این تفریح مجانی، چیزهای نو هم حافظه بگیرید، میتوانید محرمانه به شبکه‌های متفاوت و گوناگون یوتیوب بزنید و حالش را ببرید!

۱۷. بافتنی ببافید
مشغول شدن با اشکال بافتنی‌ها مثل کاموابافی، کوبلن‌بافی و غیره میتواند در لیست ۲۵ تایی ما تحت عنوان یک تفریح بدون پول تلقی گردد. برخلاف اعتقاد و باور دائمی ما ایرانیان، بافتنی تنها مختص بانوان وجود ندارد. اکثری از آقایان هم به بافتنی‌ها -مخصوصا کوبلن‌بافی- عشق‌مند می باشند و زمان ها فراغتشان را چنین می‌گذارنند.

۱۸. نگارگری فرمائید
زمانی حرف از رنگ آمیزی به دربین می آید، بخش اعظمی از اشخاص بدون سن‌وسالشان دست‌به‌عمل میگردند و نگارگری آیتم عشق و علاقه‌شان را میکشند. یادم میباشد هربار که با پدربزرگم مسابقه نگارگری می‌گذاشتیم، وی مدام با شوق و اشتیاق‌وذوق مجموع از اینجانب جلو می‌زد و شایسته ترین نگارگری‌هارا می کشید؛ گاهی برنامه ای معمولی از فیس یک بشر قشنگ و گاهی یک چشم انداز از مزرعه‌ای در دوردست‌ها.

کلیه این‌ها را گفتم که بدانید رنگ کردن خیر فقط سن‌وسال نمی‌شناسد، بلکه یک تفریح مجانی و فوق‌العاده میباشد که میتواند خاطره‌های خیر را برای‌مان رقم بزند. جذاب میباشد بدانید شما در فری پیک هم میتوانید تصویر، عکس، نگارگری، لوگو یا این که هر هنری که دارید را به فروش برسانید و درآمدزایی فرمائید.

۱۹. خاطره‌نویسی
برای خاطره‌نویسی به چیزهایی نیاز میباشد؟ آری صحت دارد؛ یک دفتر کار معمولی و یک اتومات. خاطره‌نویسی خلال اینکه در تقویت خاطر بلندمدت اثرگذار میباشد، یک تفریح بدون‌پول به حساب می آید و سرگرمی بسیار خیر خواهد بود. اما عالی میباشد که بیخیال تایپ کردن خاطرات تلخ بشوید و با تایپ کردن خاطرات عالی، زمان شادمان شدن دوباره را به خودتان بدهید.

۲۰. عکاسی فرمایید
به هیچ عنوان نیازی وجود ندارد که دوربین‌های چندمگاپیکسلی، حرفه ای و میلیون‌تومانی را بخرید و عکاسی فرمائید. هنر عکاسی با دوربین همین موبایلی که در دستتان می باشد هم قابلیت‌پذیر خواهد بود. عکاسی غیر حرفه ای، یک تفریح بدون‌پول و جالب میباشد که میتواند در هر لحظه، شمارا از موقعیت رخوت و بی‌حوصلگی رها نماید. حتی ابعاد می توانید این اثرها را به طور NFT به فروش برسانید. برای اگاهی از این مسئله نوشته‌ی علمی فراگیری قدم به قدم ایجاد کرد و فروش NFT و درآمدزایی از آن را بخوانید.

۲۱. بادکنک هوا نمایید
باد بادک‌بازی از آن‌تیم تفریحات رایگان میباشد که بشر را به زمانه شیرین کودکی میبرد. ولی قبول دارم که برای بادکنک‌بازی می بایست در گوشه و کنار قابل قبولی مثل کنار دریا یا این که تراس گرانقدر قرار گرفت، البته باد کنک هوا کردن، همچنان محبوبیتش را تحت عنوان یک تفریح بدون‌پول مراقبت نموده است.

۲۲. اوریگامی را آزمون نمایید
اوریگامی، هنر زیبایی میباشد که در کنار درگیر کردن شما، می تواند به ساخت و ساز چینش گوناگون خانه هم سبب ساز بشود. اوریگامی هم یک تفریح بدون پول میباشد و ما یحتاج وجود ندارد برای درگیر شدن با آن، کلاس‌های آموزشی خاصی را پشت راز بگذارید. کافی میباشد که اوریگامی‌ها آیتم نظرتان را گزینش نمائید و از سروکله زدن با آنان لذت ببرید.

بدین اسباب و اثاث‌بازی‌های زیبا و جالب نگاه نمایید! آن ها می توانند سا‌عتها شمارا درگیر نمایند و خوشحالی را برای شما به ارمغان بیاورند.


۲۳. یوگا شغل فرمائید
برای عده ای که بیشتر وقتشان را در منزل سپری می‌نمایند، یوگا ایده‌آل‌ترین تفریح ورزشی میباشد. یوگا هم یک کدام از دیگر از آن ورزش‌هایی میباشد که تحت عنوان یک تفریح مجانی هم شناخته می گردد. یوگا خلال سرگرمی، سبب تمدد روان و ارتقاء روحیه مثبت در بشر شود. امروزه در وب و وب سایت‌های متعدد یادگرفتن یوگا به وفور یافت می‌گردد.

۲۴. نوا بنویسید
بگذارید خیالتان را عده کنم؛ شما می توانید هر عمل ماهر و دورازشوخی را برای دل خودتان اجرا بدهید و درگیر بشوید. آهنگ‌نویسی برای مثال تفریحاتی میباشد که سبب ساز تقویت شم شاعرانه در شما میگردد؛ خلال این، تایپ کردن نوا یا این که شعر یک تفریح بدون پول تلقی میشود و نیازی به خرج کردن پول وجود ندارد. حتی ممکن میباشد که شما بعدا در زمان آوا نویسی متوجه استعدادتان بشوید و آن را شکوفا فرمائید. ۸ مهارتی که شمارا به یک تالیف کننده فریلنسر حرفه ای تبدیل می‌نماید را هم بخوانید.

۲۵. وب لاگ‌نویسی نمایید
در حالتی‌که جزو کسانی می باشید که بیشتر وقتتان در وب و گشت‌وگزار در بلاگ‌ها می‌گذرد، این گزینه را دورازشوخی بگیرید! وب لاگ‌نویسی یک تفریح مجانی میباشد و قادر است فضای وب را برای‌تان لذت‌نصیب‌خیس نماید. شما حتی می توانید دفتر کار و خودکارتان را کنار بگذارید و خاطره‌نویسی را در بلاگ فردی خودتان استارت نمائید. احتمالا قرائت چه طور از روش ساخت و ساز وب لاگ طعام درآمد داشته باشیم برایتان دیدنی باشد. در غایت در هر ناحیهای از ایجاد محتوا که فعالیت می کنید و درآمد ارزی دارید می توانید انتقاد کردن اکانت ارزی فریلنسر ساخت‌و‌ساز محتوا را به نیک پرداخت بسپارید.

یافت کردن یک تفریح بدون‌پول به هیچ وجه شغل رنج وجود ندارد؛ کافی میباشد که با تمرکز هرچه‌بیشتر به دنیای اطرافتان اعتنا فرمائید و سرگرمی‌های آیتم عشق و علاقه‌تان را تیک بزنید. دیدنی میباشد بدانید که شما میتوانید از یک کدام از همین تفریحات مجانی یعنی از بازی کردن با تلفن همراه موبایلتان حتی درآمد هم استحصال نمایید.

بازی‌های محبوبی مثل بازی کلش آف کلنز پتانسیل آن را دارا هستند تا شمارا به یک درآمد دلاری برسانند. به عبارتی‌طور که میبینید، اکثر سرگرمی‌ها ضمن یک تفریح بدون پول، یک منبع کسب درآمد شایان توجه هم محسوب میگردند. پلتفرم نیک‌پرداخت هم بی کار ننشسته و قابلیت انتقاد کردن پی پال و دیگر درآمدهای ارزی را مهیا نموده است. شما میتوانید با مراجعه به نصیب ویژه انتقاد کردن درآمد ارزی در نیک‌ پرداخت، از بازی و سرگرمی‌های‌تان هم پول درآورید و یا این که از سپرده گذاری خویش روی ارزهای دیجیتال فایده استخراج کرده و عیب گیری کردن بیت کوین به ریال را هم به ما بسپارید.

بهترین جاهای تهران برای تفریح نیم روزه

تو تهران گشت و گذار کن

برای لذت بردن از کنار هم بودن و تفریح خانوادگی و صمیمانه نیازی وجود ندارد که پول متعددی خرج کنیم و به جاهای لاکچری برویم. تفریحات مجانی هم به عنوان مثال عمل‌هایی می‌باشند که هم سبب سرگرمی شما می گردند و هم نیازی به خرج اضافه ندارند. در‌این وضع و اوضاع نسبتا به‌هم‌ریخته پاندمی نیز، می‌اقتدار مسافت اجتماعی را نگهداری کرد و با اجرا تفریحات رایگانی زیرا گام زدن در پارک‌های خلوت از تفریحات کرونایی طهران یا این که شهر خویش غایت استعمال را پیروزی.

شناخت با ۲۵ تفریح بدون‌پول یا این که ارزان

برای لذت از وقت ها فراغت خویش میتوانید با صرف کمترین هزینه به پیاده‌روی، ضیافت، موزه، گلشن‌وحش یا این که آکواریوم بروید. برخلاف تصور مردم، تفریح یار باصرفه‌جویی خسته‌کننده وجود ندارد. برای اینکه خودتان را مشغول و در هزینه‌ها صرفه‌جویی فرمائید، ۲۵ تفریح بدون‌پول یا این که ارزان ذیل را اعمال دهید؛ این مقاله، چکیده‌ای از لیست تفریحات در منزل میباشند که به سراغ آنها رفته‌ایم.

۱. به موزه، آکواریوم یا این که گلشن وحش بروید
موزه‌ها، آکواریوم و گلشن وحش مرکز ها تفریحی ارزانی می باشند که در برخی از روزهای خاص حتی می توانند ارزان هم باشند. بازدید از تاریخ و پیشینه‌ی کشور ایران هم تفریحی دیدنی و هم آموزنده برای کل اشخاص میباشد. موزه‌ها برای مجموعه‌های دانشجویی، خردسال ها، کارکنان برخی سازمان‌ها و اعضای بعضا نهادها و … ممکن میباشد با تخفیف یا این که حتی بدون‌پول باشد. برای اگاهی از تخفیف‌ها و وضعیت بازدید مجانی میتوانید به اینترنت‌تارنما موزه‌ها رمز بزنید.
گشت‌وگزار در فضای اکثر موزه‌ها و فستیوال‌ها بدون پول میباشد. این تفریحات ضمن بدون‌پول بودن، روح انسان را هم به پرواز در میاورند.


۲. کتاب بخوانید
غرق تلاوت یک کتاب نو گردید یا این که کتاب‌های دیرین آیتم عشق و علاقه خویش را بازخوانی نمائید. با اینکه هزینه کتاب‌ها یه خرده بالا رفته میباشد، البته کتاب قرائت همچنان یک تفریح ارزان محسوب میشود. در شرایطی‌که در قفسه کتابخانه خویش کتاب جذابی ندارید، محرمانه به کتابخانه‌های همگانی بزنید و از دوستان خویش درباره کتاب‌های جالبی که خوانده‌اند، مشاوره بگیرید. بازدید از کافه کتاب‌های شهر و سپری کردن وقت دراین مکان‌ها، سرگرمی نیکی برای عشق و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی میباشد.

چنانچه عضو خدمت آمازون پرایم (Amazon Prime) می‌باشید می توانید گروه‌ای از کتاب‌ها، مجلات و قصه‌های مصور را به طور بدون پول دانلود نمائید. برای دوراندیشی از طریق خرید از آمازون در کشور‌ایران تلاوت این نوشته‌علمی توصیه می گردد.

۳. فیلم تماشا نمائید
یک تفریح بدون پول یا این که ارزان دیدن فیلم میباشد. در‌صورتی‌که به سینما رفتن عشق و علاقه‌مندید با عضویت در باشگاه مشتریان بعضی از فردوس‌های سینمایی می توانید از تخفیف‌های خیر فایده‌مند گردید. در‌حالتی که هم به تئاتر عشق و علاقه دارید همواره می توانید راهی پیدا نمایید که برای تهیه و تنظیم بلیت تخفیف بگیرید. همینطور در‌صورتی‌که گرایش داشتید می توانید فیلم‌ها و سریال‌های جالب مانند فیلم هابیت را از تارنما‌ها خریداری نمائید و در توده خانوادگی و در خانه مشاهده کنید.
در دست گرفتن تلویزیون را بردارید و روی هر شبکه و سریالی که خواستید توقف فرمائید؛ اینجا کلیه تفریحات مجانی میباشد!
ضمن این‌ها می توانید از اینترنت‌وبسایت‌هایی مانند Hulu، فیلم دانلود نمائید. با عضویت در وبسایت‌هایی نظیر نتفلیکس (Netflix) و خرید حساب نتفلیکس، فیلم‌ها و سریال‌های آیتم عشق و علاقه خویش را کاوش نمائید و مجانی ملاحظه کنید. برای شناخت با شایسته ترین استریم فیلم هم می توانید این نوشته‌ی علمی را بخوانید تا شایسته ترین تعیین را داشته باشید. ضمن این شما میتوانید به دیدن تئاترهای بدون پول بروید و هزینه‌های خویش را در دست گرفتن فرمائید.

۴. بازی نمائید
برای گذراندن وقت ها فراغت خویش سراغ بازی‌های تخته‌ای مانند شطرنج، دوز، تخته‌نرد یا این که جورچین بروید. چنانچه از بازی‌های ویدئویی لذت میبیرید، برای یافتن بازی‌های مجانی یا این که ارزان ارزش، خصوصی به نرم‌افزار استور (App Store) خویش بزنید یا این که به وبسایت‌های بازی بدون پول مانند Pogo بروید و با شایسته ترین استریم بازی آشنا گردید. برای خرید بازی‌های مبلغی نیز از گیفت کارت گوگل به کارگیری فرمائید.

جذاب میباشد بدانید که با یاری بعضا بازی‌ها حتی می توانید درآمد دلاری استحصال فرمایید. در‌حالتی که می‌پندارید این درآمد با وجود تحریم‌های بانکی کشور‌ایران به کارتان نمی‌آید طاقت فرسا در اشتباهید. به این دلیل که نیک پرداخت میتواند موجودی کیف پول دلاری شما‌را به ریال تبدیل و کارت‌های بانکی باطن مملکت واریز نمایید. برای این شغل روی بنر پایین کلیک فرمایید.
با استعمال از نصیب ویژه عیب گیری کردن درآمد ارزی در نیک‌پرداخت می‌قدرت درآمدهای ارزی و دلاری خویش را به ریال تبدیل کرد.
بازی در منزل را نمی‌پسندید و دنبال شغل‌های ورزشی می‌باشید؟ پس به فضای سبز بروید با دوستان خویش والیبال، بسکتبال یا این که فوتبال بازی فرمائید یا این که در یک سالن ورزشی عضو گردید. بعضا باشگاه‌های ورزشی مجانی میباشند و برخی صرفا هزینه نام نویسی دارا هستند. یک تفریح ورزشی دیگر، حضور تحت عنوان تماشاچی در مسابقات ورزشی میباشد.

۵. در شغل های داوطلبانه کمپانی نمائید
یاری به بقیه افراد فارغ از محرک نمی‌ماند. اکثری از شغل‌های داوطلبانه بدون پول می باشند،‌ کافی میباشد موضوعی که برای شما اصلی میباشد، مانند فضا زیست، حیوان ها یا این که فراگیری را تعیین نمائید.

۶. از بازار گل‌ و گیاه یا این که محصول ها کشاورزی بازدید و خرید نمائید
دیدن مناظر، شنیدن صداها، تماشای رنگ‌ها و استشمام بوها در بازار‌ محصول ها کشاورزی محلی یک تفریح بدون پول یا این که ارزان میباشد. خلال این برخی اوقات میوه و صیفیجات این بازار‌ها، ارزان‌خیس از دکان‌های مواد غذایی میباشد. در بازار گام بزنید، با فروشنده‌ها کلام فرمایید و از بودن درین گوشه و کنار لذت ببرید.

بازارهای گل و گیاه نیز از شایسته ترین جای ‌ها برای گام زدن و خرید کردن میباشد. حتی چنانچه قصد خرید گل و گیاه ندارید سفارش می کنم به طبع به بازار گل و گیاه بروید و در راهروهای مالامال گل و هوای مطبوع این بازارها گام بزنید. با شناخت با ۷ گزینه از تعجب آور ترین بیشه های جهان یعنی بیشه تحت آب هم این نوشته‌علمی سفارش میشود.

۷. از مرکز ها خرید بازدید نمائید
بازدید از مرکز ها خرید تنها به خواسته خرید کالا جاری ساختن نمیشود. برای تنوع هم که گردیده در بازار گام بزنید و ویترین‌های رنگارنگ را مشاهده کنید. بعضی اوقات آزمون کردن برخی شغل‌ها درگیر کننده میباشد. در صورتی‌که شکیبایی خارج داخل شدن را ندارید، از دکان‌های آنلاین که میتوانید دیدن نمائید. بازدید از دکان‌هایی مانند آمازون و علی اکسپرس و … نیز مجانی میباشد! در صورتیکه روزی قصد خرید از دکان‌های فرنگی را دارید، قرائت مقاله راهنمای خرید از تارنما‌های فرنگی خالی از لطف وجود ندارد. روی لینک و پیوند پایین کلیک فرمایید.

۸. در طبیعت وقت بگذرانید
از منزل بیرون گردید و از طبیعت لذت ببرید. با کار‌های بی آلایش‌ای مانند گام زدن در دور و بر گشوده، باغبانی در ایوان خانه یا این که با رفتن به پیک‌نیک می توانید یک تفریح مجانی یا این که ارزان داشته باشید. اهل ماجراجویی می باشید؟ پس سراغ کوهنوردی، دوچرخه‌سواری یا این که کمپینگ‌های معدود‌هزینه بروید
یک هندسفری؛ ابزاری که دست‌کم کلیه اشخاص یکی‌از آن را دارا‌هستند و می توانند هروقت که دلشان خواست به موسیقی‌های گزینه عشق‌شان گوش بدهند.


۹. موسیقی گوش دهید
برای گوش دادن به یک موسیقی، فارغ از بهانه تراشی امواج رادیو را تهیه فرمائید یا این که به سراغ یک خدمت بدون پول موسیقی مانند Spotify یا این که Freegal بروید، که به شما اذن میدهد تا آوا‌های آیتم عشق خویش را بدون پول دانلود نمایید. قرائت نوشته‌ی علمی گیفت کارت اسپاتیفای چیست و چه‌گونه می بایست آن را خرید به شما یاری می‌نماید در امر این پلتفرم داده ها بیشتری به دست آورید. موسیقی زنده نیز میتواند مقرون به صرفه باشد. تارنما‌ها و مرکز ها اعلام اتفاق افتاد‌ را برای تدبیر از نزدیکترین نمایشگاه‌ها و کنسرت‌های بدون‌پول یا این که ارزان موسیقی پژوهش فرمایید. در غایت در شرایطی که به خرید گیفت کارت اسپاتیفای بسنده کردید، پرداخت آن را به نیک پرداخت بسپارید.

۱۰. خلق کننده باشید
برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سراغ شغل‌های خلاقانه بروید. شما میتوانید در آشپزخانه یک غذای تازه و خوشمزه صحیح فرمایید، یک گالری عکس بسازید یا این که یک روایت کوتاه بنویسید یا این که نگارگری نمایید. برای جاری ساختن عمل‌های خلاقانه تحت عنوان یک تفریح بدون پول یا این که ارزان نیازی وجود ندارد که کل لوارم مایحتاج را داشته باشید.

۱۱. مهارت جدیدی را بیاموزید
شما می توانید یادگرفتن‌های بدون‌پول مرتبط با هر نوع مهارتی را در وب پیدا نمایید. پس مهارت جدیدی را برای یادگیری تعیین فرمایید. به عنوان مثال، یادگیری یک گویش فرنگی مانند یادگیری لهجه ژاپنی به شیوه آنلاین، بافتنی یا این که تعمیر و حفظ سهل وآسان خودرو فردی، عکاسی یا این که عمل با ابزار و دستکاری عکس و اکثری از مهارت‌های دیگر. بعد می توانید از به عبارتی مهارت خویش در تارنما‌ های فریلنسری اهل ایران یا این که وب سایت‌ های فریلنسری فرنگی مانند شاپیفای درآمدزایی نمائید.

۱۲. ورزش فرمایید
تناسب اندام مدام با رفتن به یک باشگاه لاکچری نتایج نمیشود. پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا این که ورزش کردن با فیلم‌های آموزشی در منزل، صرفا تعدادی تفریح بدون‌پول یا این که ارزان برای محافظت تناسب اندام میباشد.

یک ترانه ورزشی بگذارید و خیلی بی‌دردسر درگیر به ورزش کردن بشوید. ورزش‌های بی‌دردسر و ملایم هم یک تفریح بدون‌پول می‌باشند و هم منجر تقویت سالمی میگردند.


۱۳. جدول حل فرمائید
حل کردن جدول به عنوان مثال تفریحات خانگی و بی‌دردسر میباشد که هواداران بخش اعظمی دارااست. هم اکنون که همگی بشر‌ها دست‌کم یک موبایل گوشی دارا‌هستند، به هیچ وجه مورد نیاز وجود ندارد که از جدول‌های کاغذی به کارگیری نمائید. برای به کار بستن از این تفریح بدون پول، کافی میباشد که یک نرم افزار منحصر جدول روی موبایلتان نصب نمایید و درگیر گردید.

۱۴. شغل های عقب افتاده را اعمال دهید
صادقانه بیان‌کنم، اکثر ما شغل های عقب افتاده‌ متعددی داریم که برای اجرا آنان شکیبایی نداریم. فرصت فراغت خویش را صرف اموری مانند پاک کردن منزل، استیناف به کارها مالی، قرائت کتاب برای استعداد در امتحان آیلتس، ایفا شغل های عقب افتاده شغلی یا این که حتی نرم افزار‌ریزی برای مسافرت یا این که شیوه لبریز کردن زمان ها فراغت خویش نمائید.

۱۵. یک تاراج خانگی منش بیندازید
اجرا این شغل هیچ هزینه‌ای ندارد. در واقع، شما با فروش جامه‌های اضافه، مبلمان و وسایل دیرین یا این که فارغ از استعمال‌ی منزل‌ی خویش، پول نیز بدست می آورید. پس دعوتنامه یا این که اطلاع رسانی را تهیه فرمایید و عموم محله را به تاراج خویش دعوت نمائید. شما با این روش خلاقانه به طریق‌ای سازگار با دور و بر زیست از وسایل کهن یا این که سوای استعمال خویش خلاص میشوید.

۱۶. آشپزی فرمائید
آشپزی هم یک مهارت میباشد و هم یک تفریح هیجان‌انگیز و باحال به حساب میآید. مستقل از مشاجره خرید مواد مایحتاج برای پخت‌وپز، آشپزی همچنان یک تفریح بدون پول خواهد بود. شما می توانید کل روز را سرگرم آشپزی بشوید و ادغام خوشمزه و خوشرنگ مواد غذایی با هم لذت ببرید. حقیقت برای اینکه در‌این تفریح مجانی، چیزهای نو هم حافظه بگیرید، میتوانید محرمانه به شبکه‌های متفاوت و گوناگون یوتیوب بزنید و حالش را ببرید!

۱۷. بافتنی ببافید
مشغول شدن با اشکال بافتنی‌ها مثل کاموابافی، کوبلن‌بافی و غیره میتواند در لیست ۲۵ تایی ما تحت عنوان یک تفریح بدون پول تلقی گردد. برخلاف اعتقاد و باور دائمی ما ایرانیان، بافتنی تنها مختص بانوان وجود ندارد. اکثری از آقایان هم به بافتنی‌ها -مخصوصا کوبلن‌بافی- عشق‌مند می باشند و زمان ها فراغتشان را چنین می‌گذارنند.

۱۸. نگارگری فرمائید
زمانی حرف از رنگ آمیزی به دربین می آید، بخش اعظمی از اشخاص بدون سن‌وسالشان دست‌به‌عمل میگردند و نگارگری آیتم عشق و علاقه‌شان را میکشند. یادم میباشد هربار که با پدربزرگم مسابقه نگارگری می‌گذاشتیم، وی مدام با شوق و اشتیاق‌وذوق مجموع از اینجانب جلو می‌زد و شایسته ترین نگارگری‌هارا می کشید؛ گاهی برنامه ای معمولی از فیس یک بشر قشنگ و گاهی یک چشم انداز از مزرعه‌ای در دوردست‌ها.

کلیه این‌ها را گفتم که بدانید رنگ کردن خیر فقط سن‌وسال نمی‌شناسد، بلکه یک تفریح مجانی و فوق‌العاده میباشد که میتواند خاطره‌های خیر را برای‌مان رقم بزند. جذاب میباشد بدانید شما در فری پیک هم میتوانید تصویر، عکس، نگارگری، لوگو یا این که هر هنری که دارید را به فروش برسانید و درآمدزایی فرمائید.

۱۹. خاطره‌نویسی
برای خاطره‌نویسی به چیزهایی نیاز میباشد؟ آری صحت دارد؛ یک دفتر کار معمولی و یک اتومات. خاطره‌نویسی خلال اینکه در تقویت خاطر بلندمدت اثرگذار میباشد، یک تفریح بدون‌پول به حساب می آید و سرگرمی بسیار خیر خواهد بود. اما عالی میباشد که بیخیال تایپ کردن خاطرات تلخ بشوید و با تایپ کردن خاطرات عالی، زمان شادمان شدن دوباره را به خودتان بدهید.

۲۰. عکاسی فرمایید
به هیچ عنوان نیازی وجود ندارد که دوربین‌های چندمگاپیکسلی، حرفه ای و میلیون‌تومانی را بخرید و عکاسی فرمائید. هنر عکاسی با دوربین همین موبایلی که در دستتان می باشد هم قابلیت‌پذیر خواهد بود. عکاسی غیر حرفه ای، یک تفریح بدون‌پول و جالب میباشد که میتواند در هر لحظه، شمارا از موقعیت رخوت و بی‌حوصلگی رها نماید. حتی ابعاد می توانید این اثرها را به طور NFT به فروش برسانید. برای اگاهی از این مسئله نوشته‌ی علمی فراگیری قدم به قدم ایجاد کرد و فروش NFT و درآمدزایی از آن را بخوانید.

۲۱. بادکنک هوا نمایید
باد بادک‌بازی از آن‌تیم تفریحات رایگان میباشد که بشر را به زمانه شیرین کودکی میبرد. ولی قبول دارم که برای بادکنک‌بازی می بایست در گوشه و کنار قابل قبولی مثل کنار دریا یا این که تراس گرانقدر قرار گرفت، البته باد کنک هوا کردن، همچنان محبوبیتش را تحت عنوان یک تفریح بدون‌پول مراقبت نموده است.

۲۲. اوریگامی را آزمون نمایید
اوریگامی، هنر زیبایی میباشد که در کنار درگیر کردن شما، می تواند به ساخت و ساز چینش گوناگون خانه هم سبب ساز بشود. اوریگامی هم یک تفریح بدون پول میباشد و ما یحتاج وجود ندارد برای درگیر شدن با آن، کلاس‌های آموزشی خاصی را پشت راز بگذارید. کافی میباشد که اوریگامی‌ها آیتم نظرتان را گزینش نمائید و از سروکله زدن با آنان لذت ببرید.

بدین اسباب و اثاث‌بازی‌های زیبا و جالب نگاه نمایید! آن ها می توانند سا‌عتها شمارا درگیر نمایند و خوشحالی را برای شما به ارمغان بیاورند.


۲۳. یوگا شغل فرمائید
برای عده ای که بیشتر وقتشان را در منزل سپری می‌نمایند، یوگا ایده‌آل‌ترین تفریح ورزشی میباشد. یوگا هم یک کدام از دیگر از آن ورزش‌هایی میباشد که تحت عنوان یک تفریح مجانی هم شناخته می گردد. یوگا خلال سرگرمی، سبب تمدد روان و ارتقاء روحیه مثبت در بشر شود. امروزه در وب و وب سایت‌های متعدد یادگرفتن یوگا به وفور یافت می‌گردد.

۲۴. نوا بنویسید
بگذارید خیالتان را عده کنم؛ شما می توانید هر عمل ماهر و دورازشوخی را برای دل خودتان اجرا بدهید و درگیر بشوید. آهنگ‌نویسی برای مثال تفریحاتی میباشد که سبب ساز تقویت شم شاعرانه در شما میگردد؛ خلال این، تایپ کردن نوا یا این که شعر یک تفریح بدون پول تلقی میشود و نیازی به خرج کردن پول وجود ندارد. حتی ممکن میباشد که شما بعدا در زمان آوا نویسی متوجه استعدادتان بشوید و آن را شکوفا فرمائید. ۸ مهارتی که شمارا به یک تالیف کننده فریلنسر حرفه ای تبدیل می‌نماید را هم بخوانید.

۲۵. وب لاگ‌نویسی نمایید
در حالتی‌که جزو کسانی می باشید که بیشتر وقتتان در وب و گشت‌وگزار در بلاگ‌ها می‌گذرد، این گزینه را دورازشوخی بگیرید! وب لاگ‌نویسی یک تفریح مجانی میباشد و قادر است فضای وب را برای‌تان لذت‌نصیب‌خیس نماید. شما حتی می توانید دفتر کار و خودکارتان را کنار بگذارید و خاطره‌نویسی را در بلاگ فردی خودتان استارت نمائید. احتمالا قرائت چه طور از روش ساخت و ساز وب لاگ طعام درآمد داشته باشیم برایتان دیدنی باشد. در غایت در هر ناحیهای از ایجاد محتوا که فعالیت می کنید و درآمد ارزی دارید می توانید انتقاد کردن اکانت ارزی فریلنسر ساخت‌و‌ساز محتوا را به نیک پرداخت بسپارید.

یافت کردن یک تفریح بدون‌پول به هیچ وجه شغل رنج وجود ندارد؛ کافی میباشد که با تمرکز هرچه‌بیشتر به دنیای اطرافتان اعتنا فرمائید و سرگرمی‌های آیتم عشق و علاقه‌تان را تیک بزنید. دیدنی میباشد بدانید که شما میتوانید از یک کدام از همین تفریحات مجانی یعنی از بازی کردن با تلفن همراه موبایلتان حتی درآمد هم استحصال نمایید.

بازی‌های محبوبی مثل بازی کلش آف کلنز پتانسیل آن را دارا هستند تا شمارا به یک درآمد دلاری برسانند. به عبارتی‌طور که میبینید، اکثر سرگرمی‌ها ضمن یک تفریح بدون پول، یک منبع کسب درآمد شایان توجه هم محسوب میگردند. پلتفرم نیک‌پرداخت هم بی کار ننشسته و قابلیت انتقاد کردن پی پال و دیگر درآمدهای ارزی را مهیا نموده است. شما میتوانید با مراجعه به نصیب ویژه انتقاد کردن درآمد ارزی در نیک‌ پرداخت، از بازی و سرگرمی‌های‌تان هم پول درآورید و یا این که از سپرده گذاری خویش روی ارزهای دیجیتال فایده استخراج کرده و عیب گیری کردن بیت کوین به ریال را هم به ما بسپارید.

بهترین جاهای تهران برای تفریح نیم روزه

تو تهران گشت و گذار کن

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 124
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه